måndag 27 april 2015

..träning, skola och jobb

Började dagen klockan 7.00 med ett TP pass här hemma, sedan en ordentlig frukost innan jag fort iväg till skolan. I skolan var det väldigt trevligt, fixade nästan helt klart min handdocka, bara lite små detaljer kvar nu. Ska bli kul att börja använda den sen!
Jag hade ställt in mig på att fara hem efter skolan och bara ta det lugnt, slutade klockan 12 men då ringde de från Pedersöre kommun och fråga om jag kunde komma och vikariera på eftis i Sundby. Var först lite tveksam eftersom jag faktiskt bara hade tänkt göra ingenting hemma. Men tog mig i kragen och kom på att lite extra pengar nu innan resan skadar verkligen inte.. Så ja, det blev jobb fråna 12.30-16.30..

Väl hemma däckade jag på soffan, var totalt utmattad! Som tur var hade A kommit hem och höll på och fixa käk åt oss. Det hade jag aldrig orkat göra när jag kom hem idag, var alldeles för trött. Maten var UTSÖKT, en stor köttbit och klyftpotatisar med god sallad till.. Duktig man jag har!

Har även hunnit ut på en liten cykeltur med vår älskade dogge, riktigt skönt var det i det här vackra och varma vädret..

..Resten av kvällen ska vi bara hänga framför något trevligt tv-program och jag har på känn att det blir läggdags tidigt ikväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar