torsdag 16 april 2015

Brödbak

De flesta lediga dagar som jag haft under den senaste tiden har jag satsat på att göra skolarbeten. Idag har jag dock inte rört nånting som har med skolan att göra, känns som att det är väldigt längesen jag bara är hemma och gör lite vanliga hushållssysslor. Men idag har jag gjort det, for och handla ganska tidigt och sen började jag baka bröd direkt jag kom hem. Och OJ, jag kan inte ens minnas när jag senast bakade bröd. Väldigt längesen iallafall! Å det är ju så gott att bita i ett nybakt bröd med en ostskiva på och lite mjölk till. mums! 
Dom blev över förväntan bra faktiskt!

Ikväll har jag egentligen innebandy, men tror att jag hoppar över det eftersom förkylningen blev värre efter att jag var och spela på tisdag och jag vill helst av allt att den ska ge sig av så fort som möjligt. Därför kanske det lönar sig att ta det lite lugnt nu då, även om det spritter i hela kroppen när jag inte har kunnat träna på snart 2 veckor. :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar