onsdag 15 april 2015

Här har vi en fullständigt trött kvinna.. Har varit i skolan hela dagen, inte haft nånting jobbigt program på schemat, mest trevliga saker faktiskt, men på vägen hem kände jag mig extremt trött helt plötsligt. Dock var det lika bra att börja kocka i köket nästan direkt eftersom både jag och A ska bort ikväll, så vill hinna ta det lite lugnt efter maten. Så nu sitter jag mest och väntar på att mitt kött ska bli färdigkokt!

Körövning i kyrkan står på kvällens program, på lördag ska vi sjunga på ett bröllop så nu är det i princip sista övningstillfället innan stundens allvar. Jag personligen har inte full koll på alla sånger, men jag hoppas att det klarnar efter kvällen. Blir tvungen att öva för mig själv här hemma ändå innan lördag för att det ska sitta ordentligt.

 Oj, vad det känns längesen som den här bilden togs, vi har redan bott 3 (!!!) år i här.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar