tisdag 14 april 2015

Ledighet

Andra lediga dagen den här veckan, jag blir alldeles borta med dagarna när jag är ledig så här länge. Imorgon är det skola igen och det känns faktiskt lite skönt att ha en dag med spikat program i iallafall. Visst är det bra med lediga dagar, speciellt när jag får gjort nånting vettigt. Idag har jag fortsatt med skoluppgifter och det känns varje gång lika skönt att ha en sak mindre på deadline listan.
Nu är det inte alls länge kvar till sommarlovet och då åker jag iväg till Turkiet tillsammans med Carolina. Dock känns resan ganska långt bort ännu, eftersom hela majmånad är fylld med uppgifter i skolan. Men, jag har ju klart det så här långt, så varför skulle jag inte överleva maj också? Sista rycket!

Ikväll blir det innebandy, var borta förra veckan pga. förkylning, men nu trotsar jag den lite grann och far ändå och spelar lite. Får nog ta det lite lugnt ändå!

NU - Fixa middagen, bäst att jag äter ett tag före innebandyn, annars dör man nästan på plan. :)

Bild från första gången vi var till Turkiet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar