måndag 13 april 2015

Mitt första inlägg

Byter blogg hela tiden, men jag har inte riktigt hittat rätt än känner jag. Först börjar jag blogga och är riktigt motiverad men efter ett tag glömmer jag helt och hållet bort den och motivationen tryter.
Trots detta så tänker jag pröva på nytt! Ska nångång när jag har tid fixa en finare bloggdesign, till det så får blogspots egen mall duga..

Denna måndag är jag ledig från skolan, passade på att fara till Kokkola en sväng och leta efter en klänning till helgen då jag skall med kören och sjunga på ett bröllop. En nästintill perfekt klänning hittade jag så nu är jag nöjd! Väl hemma gjorde jag riktigt bra saker, förde reklamblad/tidningar, glas och batterier till återvinningen, kände mig riktigt vuxen när jag stod där och sorterade allt dit det skulle. haha! 

Alltså produktiv har jag varit idag, ett skolarbete har jag hunnit göra färdigt, tvättat kläder och nu är matlagningen på G. Dock känner jag hur tröttheten vill ta över ordentligt, har haft ett fullspäckat program idag och det fortsätter ikväll med Tupperware party, men det skall bara bli roligt!


Den här bilden beskriver dagen rätt så bra ändå, regnigt och grått väder där ute, men ändå känner jag ett inre lugn trots allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar