torsdag 23 april 2015

en hel vecka..

..har snart gått igen. Jag har inte haft tid att blogga.. Har helt enkelt gjort vettigare saker än det, internetvärlden har varit längre bort.

Vad har hänt sedan sist då?! A har kvällsskift den här veckan och jag har en gullig klasskompis som nattgäst här i två nätter. Jätte kul tycker jag, då slipper jag känna mig ensam och ha det tråkigt om kvällarna. :) Igår vart det lite film med lite gott godis till. Hej, godislöfte!

Idag på eftermiddagen var jag med Sandra ut i Skogsmulleskogen tillsammans med ett antal barn, hör till en uppgift i skolan. Var riktigt härligt i solen, även om jag kände mig lite halvtrött. Men nu är den uppgiften gjord till hälften iallafall. Skönt!


En bild från skolan idag, sånt här gör man när man ska bli förskollärare. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar