lördag 25 april 2015

effektiv..

..får vara förnamnet idag. Steg upp redan tjugo över sju imorse fast det är lördag. Så är det när man råkar vara en morgonmänska, men ändå är det ganska skönt att ha en stund för sig själv på morgonen. Jag startade dock med ett Tapout XT pass, har bestämt mig för att köra efter det träningsprogrammet en tid framöver. Konditionen skall trimmas upp lite igen, och Tapout fungerar exemplariskt för det. 

Efter träningen gjorde jag i ordning en brakfrukost, sen skurade jag upp hela toaletten med Enjos kalkborttagning och efter det for jag ut och kratta hela bakgården, så nu är hela gården färdigkrattad. Så SKÖNT!
Det som väntar nu är städning av huset, A hjälper till så det känns lite bättre. Sen borde  alla dagens planer vara uppklarade. Då väntas slappande i soffan resten av kvällen, med en god smoothie!!


nu är det knappt en månad kvar tills vi åker.... 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar