lördag 2 maj 2015

lång helg

Vad skönt det är med en lite längre helg, jag har varit ledig sedan torsdag så för mig börjar det kännas länge. Är ju bara lördag idag, men det känns helt super!
Jag och A har hunnit med en hel massa saker idag, vi for till Kokkola på morgonen, endast en snabb sväng. A skulle ha nån båtdel och jag passade på att fara till Cubus och köpa en bikini som jag tittat på för ett tag sedan.

När vi kom hem från Kokkola stekte jag plättar, blev så sugen på det och det vart riktigt gott. Sen har jag friserat våran älskade vovve, vilket tog ett tag. Men nu är hon så gosig och söt.. 

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan, kolla nåt trevligt program och ta det lugnt tillsammans med A resten av kvällen!

Denna bikini köpte jag, så nu är jag riktigt redo för solsemester.. bara lite solkrämer ska inhandlas ännu! 
Inte många dagar kvar ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar