tisdag 19 maj 2015

Det lider mot sitt slut

Imorgon har jag sista skoldagen för det här läsåret, tänka sig att ett helt år har gått och jag har tagit mig igenom det helt bra. Vissa uppgifter som har varit har jag nästan slitit av mig håret innan jag väl har kommit fram till att det är bara att börja nånstans för att till sist få det gjort. Arbete ger resultat!

Nya vänner har jag fått och det är jag så glad över, tänk att jag inte skulle ha träffat de människorna om jag inte börjat skolan. Och snart åker jag till Turkiet tillsammans med Ina, det skulle jag aldrig ha kunnat tänka mig i början av året. Tänk vad mycket fantastiska saker som händer, sånt som man aldrig har kunnat föreställa sig. Positivt JA! :)
Jag är tacksam för det här året som gått och att jag klarat det så här bra, jag har vuxit i mig själv och det allt positiva överväger det negativa!



dagen då den här bilden togs kände jag mig så överdrivet lycklig. Jag ler alltid för mig själv när jag ser bilden och kan nästan känna känslan som jag hade då.

och ja, jag är lycklig nu också, men den där sommaren hade jag jobbat otroligt mycket med mig själv och det visade sig att hårt arbete ger det bästa resultatet. Jag är nöjd att jag tog tag i det svåra och att jag fixade det med lite hjälp! Känslan går inte att beskriva! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar