fredag 8 maj 2015

åhåå

.. har nästan gått en hel vecka sedan jag bloggat. Förra helgen väntade jag bara på att den här skolveckan skulle vara förbi, och nu är den det och det har gått sjukt fort. Mest var det för kulturprojektet som vi hade igår, ville bara få det undan. Vi hade planerat på det så länge, så det kändes super skönt när det äntligen var klart. Det gick faktiskt över all förväntan, alla i gruppen jobbade på riktigt bra!

en bild från gårdagen, vår workshop såg ut så här!


Idag startade jag dagen med ett Tapout träningspass, sen dess har jag suttit och skrivit på ett arbete som jag också fick färdigt. Känns skönt att kunna bocka av ännu en uppgift på deadline listan. Nu är det "bara" två lite större slutuppgifter kvar, sen går vi på SOMMARLOV!

Såja, nu ska jag stiga upp härifrån och ta en liten cykeltur med Vilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar