onsdag 27 maj 2015

Allt och lite till

3 dagar av denna vecka har snart gått, det har varit riktigt skönt att vara helt ledig från både skola och jobb. Har bara varit hemma och fixat och trixat i lugn och ro. Igår på dagen kände kom jag att tänka på hur längesedan det är som jag bara varit hemma och inte haft någonting att göra. Så var det igår och det var helt otroligt skönt!

Idag har jag inte heller haft mycket på schemat, for in till stan en sväng på morgonen och köpte en bikiniunderdel inför resan, sedan packade jag klart det sista och nu på eftermiddagen har jag rullat köttbullar så A har det enkelt med matlagningen nästa vecka. Han undrar om jag är orolig för att han inte ska klara sig. ;) Men jag vet hur jobbigt det är att stressa med matlagning innan kvällsskift, så jag vill bara underlätta lite grann.

Ikväll blir det att laminera igen, har gjort det varje kväll den här veckan. Riktigt kul att få vara med och lära sig lite nytt..

IMORGON är det fokus på resa! TJOHOO!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar