onsdag 20 maj 2015

Sommarlov

..tänka sig att den här dagen har kommit. SOMMARLOVET är här! Så skönt, även om jag ska jobba i sommar.
Firade detta med att först fixa lunch åt A som han kunde ta med till jobbet, sedan tog jag en lite för lång tupplur på soffan. Troligen behövdes det efter en sämre natt för min del..

Efter tuppluren hade jag lite ny energi och fixade faktiskt färdigt mitt sista inlämningsarbete för det här läsåret. Jag var så inne i mitt skrivande så att jag till och med helt och hållet glömde bort att äta middag. Vilket inte är likt mig, jag brukar inte missa någon måltid i första taget. Jag kom på mig när klockan var tio över sex att jag har körövning halv sju, det ledde till lite stress faktiskt. Middagen uteblev helt och hållet! 

Väl hemma från övningen så gav jag mig ut på en kortare promenad med vår älskade dogge, och nu ska jag verkligen ta och äta ett o r d e n t l i g t kvällsmål.

Natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar