fredag 22 maj 2015

Min dag

Startade med att alarmet ringde 06.00, sedan for jag iväg till mitt gamla jobb i Larsmo och har jobbat där några timmar idag. Riktigt kul att träffa gamla arbetskamrater igen!

Hemma fortsatte jag med träning och god tacopaj, sen klarade jag inte av att se det långa gräset på baksidan nå mer, så jag for ut och klippte gräset. En och en halv timme tog det nästan, det var så långt och gårdsplan är inte så liten heller. Nåja, nu är det klippt och jag fick lite extra träning..

Nu känner jag att sommarlovet har börjat på riktigt, alla skolarbeten är inlämnade och helgen är här, jag har ingenting speciellt på schemat. Så nu ska jag ta det lugnt i en vecka innan vi åker till Turkiet!



Älskade Vilda, som bara älskar att riva sönder toalettpappersrullar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar