fredag 8 januari 2016

Uppe med tuppen

Kanske inte den tidigaste tuppen ändå, men idag gick jag upp före kl. 8 och det har inte hänt på flera veckor. Skulle inte ha gjort det idag heller om det inte var för att jag skulle på ctg och ultraljud.

Bebis passade på att ta en tupplur precis när jag låg i ctg-kurvan. Lite aktivitet lyckades vi få till sist med lite buffande på magen och kallt vatten. Kurvan såg bra ut sist och slutligen. Efteråt var det dags för ultra, allt såg bra ut där också. Det är ingen stor bebis jag går och bär på. Läkaren räknade ut att h*n väger ca. 2,5 kg. Att bebis är ganska liten har att gör med att jag själv inte är så stor, menar läkaren. Helt normalt enligt honom! Vecka 36+1 idag, och tid finns till att växa, men inom bara nån vecka kan du va här, lilla hjärtat. 💟

Härligt med fredag förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar