onsdag 6 januari 2016

Brr

- 24 grader när jag och Vilda for ut på morgonrundan. Kan dock medge att promenaden inte blev lång. Vilda ville att vi skulle svänga om hela tiden, hon tyckte nog att det var en aning kallt. Jag däremot hade packat på mig rejält med kläder och tyckte ändå att det kändes ganska behagligt, inte lika kallt som jag hade föreställt mig. Men visst var det skönt att komma in igen och göra en brasa i spisen.  Tror nog att vi håller oss inomhus idag. :)

Har jag nämnt att från och med 1 januari har jag varit med i en grupp på Facebook "100 dagar utan onödigt socker"?! Kan inte säga att jag kommer vara utan socker i 100 dagar, men i allafall denna månad. Och detta gör jag ENBART för att bli av med mitt otroliga sockerberoende. Har ätit sött precis varenda dag sen sommaren nästan, oskojat! Nu är det 6:e dagen utan socker och fortfarande finns sötsuget kvar, men jag kämpar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar