torsdag 21 januari 2016

Morning

Blev en ovanligt tidig morgon för min del, vaknade redan före halv 9. Natten var verkligen inte den bästa jag varit med om. Har börjat sova väldigt dåligt om nätterna, vet att det brukar va så på slutet av graviditeten. Minst 3 gånger per natt upp på toa och däremellan vaknar jag åtminstone 10 ggr för att vända på mig. Inte alls trevligt, nu vill jag ha ut lillisen. V. 38+0 idag, så det är fritt fram att komma.

Idag har jag tänkt städa lite, skönt att ha det gjort redan på en torsdag, då känns det som helg på riktigt imorgon. Men först ska jag och V ut på en snabb morgonrunda, helt plötsligt visar termometern -23 igen, inte kul att vara ute då.

Kröp ner under det varma täcket igen efter gröten, måste smälta den lite innan promenaden. Och min gosiga vovve har jag med mig. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar