tisdag 1 december 2015

Sjuk

Dalar i vardagen är inte alltid lika enkla att ta sig igenom och det finns alltid de som har det värre brukar jag försöka tänka.

Gårdagen tillbringade jag några timmar på sjukhuset, A skicka ambulansen hit eftersom jag var ensam hemma och fick en ordentlig yrselattack. Mådde dock bättre när de kom hit, men de tyckte att jag skulle komma med in och kolla upp mig. Resultatet var att alla värden och blodprover är okej! Så vad? Tänker själv att det var ett blodtrycksfall, men allt verkar bra med det så jag vet inte.. Yrseln var kvar resten av dagen o kvällen.

Imorse kände jag mig bättre, lite yr bara. Men envis som jag är så tänkte jag att det bara är på morgonen och går över, så jag for till skolan. Men fick ge mig efter en stund och fara hem igen. :( Nu har jag vilat sen jag kom hem, känner mig fortfarande konstig i huvudet. Ska försöka fixa mat och se om det sku hjälpa nånting..

Annars skylls det mesta på graviditeten.. åtminstone från sjukhusets sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar