fredag 11 december 2015

Fredag

Känns inte alls som en fredag idag, men oj vad skönt att det är det ändå. Jag blir så rastlös av att vara ensam hemma. Skulle gå mycket bättre ifall jag kunde göra saker utan att börja må dåligt. Har mått illa och varit yr sen jag steg upp och då räcker inte min energi till att städa som jag hade tänkt göra idag. Får helt enkelt spara det tills imorgon och be A om hjälp..

Har en byrå som jag vill flytta på, bara mot en annan vägg. Känns så konstigt för mig att inte klara av det själv. Annars är jag så envis så jag flyttar på saker som jag egentligen inte orkar. Men nu får jag låta bli helt och hållet!

Nu låter det som att det bara är jobbigt att vara gravid. Men nä, det är ju mysigt också. Bebisen sparkar är det bästa som finns! 😍 och all väntan och illamående är nog värt i slut ändan!

Min dag lär väl bli bättre nu på eftermiddagen, ska till en massör snart och sen ska jag fixa en god middag tills A kommer hem.

Läget just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar