fredag 13 november 2015

Sista praktikdagen

Nu är den här praktikperioden förbi. Det har varit både roligt och lärorikt. Nu är det några uppgifter som ska betas av innan jag far på långledigt. Men innan jag tar tag i dem ska jag njuta av den här helgen, ska börja ställa in huvudet och kroppen på sovmorgonläge igen. ;)

Jag känner att det börjar bli tyngre nu, det här med att vara gravid. Jobbigt att böja sig, ta på sig skorna, städa, magen tar i överallt och bebis har cirkus i magen mest hela tiden. Och visst är jag glad att det busas där inne, men ibland kan det göra lite ont. Det börjar bli så trångt där inne så mina revben börjar värka pga utrymmesbristen i magen. Jag är glad över att det inte är allt för länge kvar tills det är dags för dig att komma till oss. ♡ Vi har ännu lite saker som ska köpas och förberedas innan det är dags. Vilket är riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar