torsdag 5 november 2015

Någon växer

Idag är det torsdag, vilket betyder att vi går in i en ny graviditetsvecka. Tänkte nästan säga emot barnmorskan idag när hon sa att jag går in i vecka 27 idag. Trodde för en sekund att det var vecka 26.  Men kom på direkt att så var inte fallet.

Besöket hos BM gick bra idag, allt ser bra ut. SF måttet ligger på ca. 22 cm nu, en liten bebis i min mage enligt BM.
Liten, men så full av energi. Det snurras och sparkas därinne extremt mycket, ibland så att jag kan ha lite svårt med nattsömnen, men vad gör det, bara bebis mår bra!! Undrar om du kommer vara lika vild utanför magen?! 😍

Fick med mig hem ett stödbälte som jag får låna, har haft på mig det ikväll och det känns mycket bättre i ryggen. Ska se om den hjälper imorgon när jag är på dagis.

Magen växer och växer..

1 kommentar: