torsdag 24 september 2015

Tillbaka..

En del nytt har hänt sedan jag skrev sist. Sommaren har varit och farit, jag njöt av flera veckors ledighet. Trots att vädret inte alltid var perfekt så var ledigheten ändå något jag behövde.
 ..i sommar har jag... först jobbat och sedan legat på soffan, legat på soffan och legat på soffan ännu mer. En liten guldklimp  som ligger och växer i min mage som bäst, har bidragit till att jag sovit mycket och mått pyton i princip hela sommaren. Men säg om det inte är värt när man känner h*n sparka där inne. Vi är så glada och oerhört tacksamma för denna gåva!


Nu räknar vi bara ner tills det är dags, men ännu är det ett X antal dagar kvar. Kanske bra att studierna tar upp en hel del tid så känns inte väntan lika lång. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar